About
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Human solutions for
digital issues.

A customer-oriented consulting. With a multidisciplinary team, we always have the best resources for your digital business strategy.

As part of the Grupo Plusoft - Brazil's most awarded customer relationship services - we present innovation that is always allied with tradition, offering monitoring, brand analysis and customer services in social media, as well as collaborative platform solutions to increase the competitive advantage of our customers.

Our expertise

Our products

MONITORING

Monitor 24x7 main channels through periodical searches. The searches are done with previously registered terms and use API's of social networks and main aggregators...

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FACEBOOK BOT

A software application designed to simulate human actions repeatedly in a specific pattern, just like a robot would, used for customer services, services, sales and campaigns...

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COLLABORATIVE PLATFORM

Adopt the social business model throughout the company's universe, with collaboration strategies, to encourage interaction among the different groups of stakeholders (employees, customers, partners, investors)...

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Our services

Customer Service 2.0

Encourage dialogue and relationship with your customers on social media in an instant and personalized way, by capturing posts and analyzing them in real time...

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INDEX OF DIGITAL INFLUENCE

An index that evaluates the influence of people and brands on social networks in a specific topic and / or subject, expertise. The IDI intends to be an index to evaluate the influence of people and brands in the most diverse topics...

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BUZZ INTELLIGENCE

Our team of experts analyzes all the captured posts to extract strategic information, by using advanced reports, to verify the repercussion of the posts and to develop analytical visions on the brand image...

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CUSTOMERS
Blog
Milhares de conversas e um botão
17.11.15

O tempo de resposta é um dos indicadores mais importantes na mensuração de resultados do atendimento ao cliente, em especial, nos canais sociais das marcas...

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Construa um relacionamento com os principais influenciadores do mercado
19.10.16

Conversar com o público do seu produto é fundamental para qualquer marca, disso ninguém discorda. O que tem se tornado cada vez mais importante para as...

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Facebook Bot
18.01.17

As redes sociais facilitaram, e muito, a forma de contato das empresas com seus clientes. SAC 2.0 e aplicativos foram inteiramente desenhados para atender uma demanda...

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Informações na nuvem
25.11.16

A nuvem de termos é uma lista de palavras exibidas de forma hierarquizadas – no caso, quanto mais menções a uma palavra, maior destaque ela irá possuir...

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O monstro da crise de marca e como se prevenir nas mídias sociais
10.08.16

Crises nunca são situações esperadas, mas podem ser tratadas de diversas maneiras pelas marcas e, com isso, apresentar resultados diferentes se alertadas...

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O mapeamento de influenciadores no meio digital
16.12.16

Quando o assunto é social media e meios digitais, quem está com o poder da voz no momento são os influenciadores. Procurados por marcas...

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